Arama sonuçları

Geçen sene eksi netle fizik kazandı, bu yıl rastgele işaretledi psikolojiye yerleşti

Geçen sene eksi netle fizik kazandı, bu yıl rastgele işaretledi psikolojiye yerleşti

Yapay zekadan taktik alan Prof. Dr. Behçet Yalın Özkara Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na (YKS) girdi ve burada rastgele işaretlediği soruların yanıtlarıyla bir vakıf üniversitenin İngilizce psikoloji bölümünü kazandı. Nefes’te yer alan habere göre, Prof. Dr. Behçet Yalın Özkara geçen yıl YKS'de yaptığı eksi fizik netiyle bir üniversitenin fizik bölümüne yerleşmişti. Bu yıl da sınava giren Özkara yapay zekadan aldığı taktiklerle bir vakıf üniversitesinin İngilizce psikoloji bölümünü kazandı.

RASTGELE İŞARETLEMELER

Özkara yaşananlar sosyal medya hesabından şöyle anlattı:

"Geçen yıl eksi fizik netiyle (ayt + tyt= - 0.25 fizik) bir üniversitemizin fizik bölümünü kazanmıştım. Ardından soruşturmaların ardı arkası kesilmedi. Bu durumdan sonra bu yıl kontenjanlar azaltıldı ve tahminim artık eksi netle devlet üniversitelerinde bölüm kazanılmayacaktır. Doğru olanın ne olduğu en başından beri çok belliydi aslında... Ama olsun yeter ki geç olsa da doğrulara varılsın ben cezalara razıyım :)

'BEN CEZALARA RAZIYIM'

Bu yıl ise girdiğim YKS'de yapay zekadan aldığım taktikler ile sallayarak (cevap kağıdım ikinci görselde) bir vakıf üniversitesinde psikoloji (İngilizce hem de :) bölümünü kazandım. Bence yine yapılması gereken doğrular belli, paranın her kapıyı, her bölüme girişi ardına kadar aralamaması gerektiği aşikar. Ya da daha kolayı tüm bunların çözümü yerine yine bana soruşturmalar açmak olabilir, dedim ya ben cezalara razıyım yeter ki herkesin gördüğü yanlışlar düzeltilebilsin...

'BU GÜZEL ÜLKE BUNU HAK ETMİYOR'

En son sahte diploma ve joker elemanlar ile girilen dil sınav iddiaları ile ilgili soruşturmalar yine bana açıldı, tek bir merakım var, binlerce hocamızla birlikte ben de bu iddia hakkında şikayetlerimi dile getirdim... Acaba benim dışımda birileri daha var mı? Yoksa bir tek benim üniversitem mi bana soruşturma açtı? :) Eğer öyleyse sayın rektörüm bir tebriği hak ediyor belli ki.

Doğruları konuşanlara değil de torpille akademiye girenlere soruşturmaların açıldığı günleri görebilmek dileğiyle.

Sizlerin muazzam desteği olduğu müddetçe bu mücadeleye devam edeceğim, gözümüzün içine baka baka oğullarını, yeğenlerini üniversitelere dolduranlara karşı susmayın... Bu güzel ülke bunu hak etmiyor..”

 

26-08-2025


Etiketler

Paylaşın arkadaşlarınızı da bilgilendirin

Paylaş